لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
ممکن است شما این نتایج را دوست نداشته باشید ...

ممکن است شما این نتایج را دوست نداشته باشید ...

دو تیم یوونتوس و سویا در چارچوب هفته ی دوم رقابت های لیگ قهرمانان در ورزشگاه یوونتوس به مصاف همدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با گل های آلوارو موراتا و سیمونه زازا به نفع یوونتوس به پایان رسید.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یانوی پیر پس از پیروزی 2-0 برابر شاگردان امری به خبرنگاران گفت: " بازیکنان من بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و از لحاظ فنی خوب ظاهر شدند."

" این تیم باید به رشد خود ادامه دهد و باید شرایط تمام دقایق بازی را به خوبی درک کند. پس از 30 دقیقه ابتدایی و نمایش خیلی خوبی که داشتیم بایستی بهتر بازی را اداره می کردیم، اما بین بازیکنان ما در میانه ی میدان فاصله ایجاد شد."

" با این حال در نیمه دوم، تیم بازی به مراتب بهتری ارائه داد و در زمان مناسبی به گل دوم رسیدیم. این بازی گام اول برای بازیکنان تیم است که باید آگاه باشند و درک کنند که در سطح بالایی بازی خود را انجام دهند."

در مصاحبه ی با JTV:

" امشب بازیکنانم از لحاظ تکنیکی، تاکتیکی و دفاعی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند، ما بازیکنان بسیار جوانی در خط حمله در اختیار داریم که تجربه ی بازی های بین المللی کمی دارند."

" انتقاداتی زیادی به هرنانس پس از بازی با ناپولی وارد شد که اگر بخواهیم واقع بین باشیم عملکرد او در آن بازی چندان خوب نبود، اما امشب بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت، از عملکرد او راضی هستم."

" سویا تیم بسیار مستحکمی است و در حملات خطرناک ظاهر می شود، اما هنگامی که بازیکنان من سخت تلاش می کنند و برای تیم از خودگذشتگی می کنند می توانیم خیلی خوب ظاهر شویم."

" در مقابل ناپولی اشتباهات تاکتیکی زیادی مرتکب شدیم و اشتباهات زیاد ما به حریف اجازه داد تا در ضد حمله ها به ما گلزنی کند. پس از به ثمر رساندن گل، تا سوت پایان بازی برای گلزنی تمام تلاش خود را انجام دادیم."

" هنگامی که توپ را در اختیار داشته باشید بازی کردن، حمله و دفاع برای شما آسان تر می شود. هنوز باید این جنبه را در تیم بهبود بخشیم، ما در حال بهتر شدن هستیم."

در مصاحبه با Sky Sport:

" حتی در لیگ ما بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشتیم، اما نتوانستیم در آن دیدارها تیم برنده لقب بگیریم، حالا باید به بازی روز یکشنبه فکر کنیم."

" امروز بازیکنان من بازی خیلی خوبی از خود نشان دادند و بدون توجه به نتیجه مالکیت توپ را در اختیار داشتند. هنگامی که متحد باشیم نتیجه ای به مانند این نتیجه ی این بازی برای ما حاصل می شود. امشب ما تیمی بسیار جوان بودیم، اما هنوز باید به رشد خود ادامه دهیم."

" عملکرد خط دفاعی ما امشب فوق العاده بود و به خصوص در نیمه دوم فرصت های کمی در اختیار حریف قرار دادیم. با نمایش بازیکنانم مطمئن بودم این بازی را برنده می شویم. اما در حال حاضر باید فکرمان را از تیم سویا دور کرده و بر روی بازی با بولونیا تمرکز خواهیم کرد."

انتقادهای اخیر در مورد عملکرد تیم و سرمربی..

" در مورد انتقاداتی که به ما وارد می شود باید بگویم که من من به آنچه که انجام داده ام و نتایجی که در بازی ها گرفته ام ایمان دارم. ممکن است شما این نتایج را دوست نداشته باشید و یا بعضی از شوخی های من را متوجه نشوید، اما باید بگویم که من از لیورنو به اینجا آماده ام و می توانم چیزی انجام ندهم."

عملکرد کوادرادو...

" او سرعت فوق العاده بالایی دارد و امشب در مقایسه با دیدارهای کیه وو و اودینزه بسیار بهتر ظاهر شد. کوادرادو هنگام پاس دادن به هم تیمی هایش انتخاب های درستی انجام داد."

" او بازیکن خیلی خوبی است و اگر یاد بگیرد که چگونه در لحظات کلیدی بازی بهترین تصمیم خود را بگیرد حتی او بسیار بهتر از این ظاهر خواهد شد و مهار او برای بازیکنان حریف بسیار دشوار خواهد شد."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: